Inloggen / Registreren

Veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen

U plaatst een bestelling door een van onze producten toe te voegen aan uw winkelmandje.

Komt u er niet uit met uw bestelling? Neem dan contact met ons op. We doen ons uiterste best uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Het verkeerde product besteld? Kan gebeuren. We verzoeken je om even contact met ons op te nemen. Dan gaan wij de bestelling voor u omzetten.

Neem even contact met ons op. We doen ons uiterste best uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Betalingen

U kunt uw bestelling afrekenen middels iDeal of Paypal.

Na bestelling ontvangt u automatisch een factuur in uw mailbox.

Bekijk allereerst of u de juiste gegevens ingevuld hebt. Vaak is dit de reden dat een betaling mislukt.

Als u zeker weet dat de gegevens correct zijn, is het mogelijk dat uw bank het betalingsproces afgewezen heeft vanwege één van de volgende redenen:

  • Er staat niet genoeg geld op je rekening
  • Je hebt niet voldoende (dagelijks/wekelijks) kredietlimiet
  • Je bankpas is niet meer geldig
  • Je bank laat dit soort betalingen niet toe

Neem contact op met uw bank als één van bovenstaande punten van toepassing is. Als u geen oorzaak kunt vinden voor de mislukte betalingen, neem dan contact met ons op.

Deze ontvangt u automatisch in uw mailbox. Daarnaast is de factuur ook te downloaden vanaf onze website. U dient hiervoor in te loggen.

Bestaande facturen worden niet met terugwerkende kracht aangepast. Nieuwe facturen maken wel gebruik van de aangepaste gegevens.

Dan kunt u het beste contact met ons opnemen, dan gaan we dat zo spoedig mogelijk voor u oplossen.

Dan kunt u het beste contact met ons opnemen, dan gaan we dat zo spoedig mogelijk voor u oplossen.

Verzending en bezorging

Indien het door u bestelde product op voorraad is, kunt het binnen enkele werkdagen uw bestelling bezorgd verwachten.

De verzendkosten bedragen onder de 150,00 €4,95 per bestelling, vanaf 150,00 gratis.

Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen om de bestelling bij uw bedrijf of bij u thuis te laten bezorgen.

Het kan voorkomen dat een deel van uw bestelling niet direct op voorraad is. Daardoor is het mogelijk dat een deel van uw bestelling later geleverd wordt.

Dan gaan we voor u regelen dat dit zo spoedig mogelijk weer op voorraad is. We houden u hierover per mail op de hoogte.

Retourneren

Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling spijt ons dat. We zien graag alle klanten tevreden dus neem in dat geval even contact met ons op. Een artikel kan alleen in originele staat en binnen 14 dagen geretourneerd worden.